17 Nov 2011

komeng untuk peserta Nex toP model ...


 Assalamualaikum~
Sumpah ,saya tak de keje sekarang ni,sebab tak de keje saya nak cari keje a.k.a cari pasal.
saya jalan² dilaman web then terjumpa gambar² gadis jelita yang agak style dan antara mereka ni saya memang suke style dan accessories yang mereka gunakan ...
so,saya harap mereka tidak marah sebabnye saya telah mencuri gambar mereka,saya mencuri sebab saya tertarik untuk memberi komeng yang membina...
wow ....
maklum lah.saya kan bakal designer 20 tahun akan datang.(tak usah berangAn la cik ika)



12 peserta terpilih :

1)
 saya suke awak punya style.style ala² hana tajima kan.kan.??...hensem²,cume pemandangan dekat belakang to agak huru hara sikit..so...saya bagi
markah : 7/10

2)

Yang ini pun pesen hana tajima jugak....tudung agak garang .orang yang berani je berani pakai.w o w...
(nak satu belon)~
markah : 6/10


3)


simple tapi nice .....Saya suke cardigan awak,beg awak,seluar awak,yang paling penting moto vespa to.nak pimjam...
markah : 6/10


4)


w o w..model ni memang lawa.baju pun very nice ok..design by ykapearl kan? h o h o.plis muntah dalam plastik
markah :10/10

5)



Baju dia lawa.sesuai kalau saya pakai untuk bertunang nanti.em macam tak ok je combination tone kaler tudung dia dengan baju dia.tapi kalau dengan pokok to memang sesuai .....(dush !dapat penumbuk)
markah : 6/10


6)


simple dan perfect.mesti ramai laki sejuk hati tengak muke awk yang cantik dan baju kurung awak ni saya suke. .

markah : 9/10


7)

ala² tomey nye awak.saya suke jam awk...gelang awak...mata awak .wow.awak cute,
(jgn risau saya gadis normal)
markah : 9/10


8)

cantik.nanti kawen saya nak pakai macam ni la...h a h a.....(ika meroyan)

markah : 9/10


9)

ape motif bunga besar kat kepala awak? macam pelik sikit.tapi untuk photoshoot boleh la...(untuk mencari kelainan)
jgn pergi shopping mall atau pergi bedating mcm ni sudah...huhu.sorry.piessss~
markah: 4/10

10)


muka akak ni macam takut² je.rilek kak.....kompiden sket......btway ...nice kot....cuma ika tak minat sangat tudung style mcm ni walaupun memang trend gadis²  pakai macam ni~

markah : 4/10

11)
cantik  ah....ni pun design by ykapearl gak kan? kan? kan? awesome .good job ika pearl.wakakakakaka...

markah : 10/10


12)

anggun bergaya...ok awak memei cantik.baju cantik .aksesori pun cantik.kena la ngan tuan ,,,

markah : 9/10



ini sahaja komeng untuk 12 next top yang terpilih.yang tak terpilih jangan sedih,jgn berkecil hati.tahun depan cuba lagi...good luck you all untuk "qoma next top model contest"


-tak da kerja cari pasal-